Tu, sempre amb tu

Tu ets la persona què més estimo i estimaré mai.

Tu ets la meva llum quan et miro.

Tu ets la meva vida.

Tu ets els meus somriures quan tinc un dia gris.

Tu ets cor pur.

Tu ets bondat.

Tu ets transparent.

Tu ets intensa com ta mare.

Tu tens els ulls més bonics que mai he vist.

Tu fas les abraçades que més curen.

Tu fas els petons amb tota la teva ànima.

Tu ets dolça i explosiva.

Tu ets ben viva i llesta, encara que molts no ho vulguin veure.

Tu ets la meva petita…

Tu ets tu.

Jo només vull que continuïs sent tu i que siguis feliç.

Estimar-te és tan fàcil… fins i tot, pels que encara no et coneixen.

Pel teu aniversari desitjo que tinguis molta salut i molt d’amor som moltes les que et coneixem i t’estimem. La resta de coses que vagin sorgint, les farem juntes.

T’estimo filla, ara i sempre al meu cor.

Moltes felicitats!! Ens veiem en unes horetes ❤️

2 respostes a “Tu, sempre amb tu

Deixa un comentari