Amiga invisible

Per Nadal a l’escola fan l’amiga invisible. Normalment, trio jo quin regal farà per la seva amiga invisible.

Busco alguna cosa que fem juntes, però amb el màxim de participació d’ella.

Aquest any ha estat una caixa per guardar coses. ❤️

Ella ha pintat totes les fustes, jo les he repassat. Ella m’anava donant les fustes segons els colors com els volia col·locar.

I ella ha triat la decoració i l’agafador per obrir la caixa.

N’estava molt orgullosa i ben contenta.

La polsera de dins l’he fet jo, tot i això ella tria la seqüencia dels colors, el penjoll i veig que cada cop està més a prop de fer un tros sola.

La motricitat fina encara ens costa massa i és molt frustrant per ella. Així aue activitats com aquestes l’ajuden i la motiven.

Seguim 💪🏻

4 respostes a “Amiga invisible

  1. Cristina

    Què bonic ha quedat. Segur que la nena que ha rebut aquest regal tant entranyable ha sortit molt satisfeta, a part de que es una manualitat que ofereix moltes possibilitats per a treballar la psicomotricitat fina com be expliques. M’apunto la idea per l’any vinent quan ens toqui a nosaltres.

    M'agrada

Deixa un comentari