Decepcions

“HEM D’ACCEPTAR LA DESIL·LUSIÓ FINITA, PERÒ MAI PERDRE L’ESPERANÇA INFINITA.” MARTIN LUTHER KING
Continua endavant bonica. Lluites per encaixar en un entorn que és hostil per tu.
I cada dia somrius.
Com li dius a la iaia Carmen quan està desconnectada… no passa res, iaia! Ho tornem a intentar!
Laiona, trobarem llocs, moments i persones amb qui ser nosaltres al 100%.
Sé que el món canvia i jo estic cansada que et vegin amb pena o com si fossis petita. Que no entenguin que ets una més amb les teves il·lusions i expectatives.
Que si tu no gaudeixes hi ha alguna cosa a canviar.
Que si et desconnectes és perquè alguna cosa no funciona.
Ets molt gran de cor i com a persona.
Has crescut massa ràpid i jo m’he quedat enrere en moltes coses. Sobretot, en paciència i en saber ser políticament correcte quan esperes una cosa i la realitat és una altra.
Decepcions. El fet de descobrir que el que creia no s’ajusta a la realitat.
Decepcions. Últimament, les vaig acumulant.
Ja t’ho he dit més d’un cop, uns dies de baixada, ajuden a agafar empenta. Quan et miro, sé que tu ets la forta de les dues.
Es tanca una porta i n’obrim una altra. N’estic segura.

Deixa un comentari