Descobrint amb Familyness

La Ly de @familyness_ ha estat una revolució en mi i en el meu món interior.
Ha estat la meva guia en molts aspectes. I m’ha ajudat a entendre la diversitat de ma filla des d’una altra mirada. També, a saber que no estem soles.
Les propostes que ens ha fet, sempre han trencat i superat les expectatives.
Ahir amb Eva Durban va ser una manera preciosa d’acabar aquest cicle.
Com m’agradaria reunir els nostres infants i ballar amb tu Eva de @corart_escola_dansa_eva_durban vindras, oi?
Portar el teu projecte de dansa improvisada, aquí, a Barcelona i gaudir de deixar-se anar amb la música és un somni per mi ara. Sense pensar en coreografies i que la Laia pugui ballar el que sent, com faig jo… que bonic Eva, tot el que ens vas explicar i compartir. Gràcies ❤️

Com deia, ahir tancàvem un altre cicle i jo venia tocada de la setmana.
I vau ser com una medicina màgica!
Cada tancament, em fa por per no saber quan tornarem a compartir. Tot i això, us mirava i estava feliç del camí recorregut juntes.
La Ly és llum i la resta som llumetes que ens encenem i apaguem per tornar-nos a il·luminar amb més força i, sobretot, amb més aprenentatges.
El grup, el nostre petit oasi, on no hi ha judici, on podem tenir dies bons o menys bons, però allà hi som, com una petita família que ens acull.
Sempre t’ho dic Ly, és molt bonic tot el que fas. Ets la marona de la nostra família de familyness.

Només us puc dir a totes GRÀCIES per aquest any amb vosaltres. Desitjant que siguin molts més.
Us trobaré a faltar i amb ganes de compartir ben aviat.

Gràcies:

Vane
Sílvia
Pam
Àngels
Raquel
Laura

Deixa un comentari